LOGOWANIE:

1. Nie mogę się zalogować. Proszę o nowe hasło.

Akademia nie ma dostępu do indywidualnych haseł użytkowników.

Jeśli brali Państwo udział w warsztatach przed majem 2017, prosimy o rejestrację na stronie: https://www.akademia-inspiracji-makro.pl/register/

Konta użytkowników ze starej strony zostały dezaktywowane i konieczna jest ponowna rejestracja.

Jeśli są już Państwo zarejestrowani na nowej stronie, prosimy o skorzystanie z opcji „nie pamiętam hasła” w panelu logowania. Link do restartu hasła zostanie wysłany na adres mailowy podany przy rejestracji.

2. Jakie dane trzeba podać przy rejestracji?

Aby założyć konto na stronie Akademii Inspiracji należy podać dane kontaktowe osoby rejestrującej (imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu) oraz dane firmy do faktury za udział w warsztacie (nazwa firmy, adres firmy, NIP, numer karty MAKRO)

3. Czy w Akademii można założyć kartę?

Nie, kartę MAKRO można założyć online poprzez stronę: https://www.makro.pl/zostan-klientem/rejestracja-nowego-klienta

lub w Dziale Obsługi Klienta w dowolnej Hali MAKRO na terenie całego kraju.

Karta MAKRO wydawana jest jedynie w Dziale Obsługi Klienta w hali MAKRO, w której została założona.

 

ZAPISY:

1. Nie mogę się zapisać na termin.Czy są jeszcze wolne miejsca?

Ilość miejsc na każdym warsztacie jest ograniczona, a każdy termin jest przypisany określonej grupie klientów, która jest definiowana na podstawie numeru karty MAKRO.

Na warsztaty gastronomiczne mogą się zapisywać jedynie klienci prowadzący działalność gastronomiczną, klienci niezalogowani oraz klienci z pozostałych grup nie mają możliwości zapisać się na warsztaty gastronomiczne.

Przy wybranym terminie wyświetla się komunikat o braku możliwości zapisu:

2. Jestem właścicielem sklepu ale rozszerzam działalność o catering. Czy mogę zapisać się na warsztat kuchenny?

Akademia Inspiracji nie ma wpływu na profil działalności nadany karcie MAKRO.

Zapraszamy do Działu Obsługi Klienta w hali, w której została założona karta MAKRO w celu zmiany profilu działalności lub założenia dodatkowej karty pod działalność gastronomiczną.

3. Jestem na liście rezerwowej. Czy mam opłacić warsztat ? Kiedy dostanę informację o dostaniu się na warsztat?

Osoby zapisane na listę rezerwową nie opłacają warsztatu. Jeśli zwolni się miejsce na liście podstawowej, dostaną Państwo powiadomienie mailowe z linkiem do płatności.

W przypadku nie opłacenia w wyznaczonym terminie, miejsce zostanie zwolnione dla kolejnej osoby oczekującej na liście rezerwowej.

4. Nie zdążyłem opłacić w terminie. Jak mogę wrócić na listę uczestników?

Nie ma możliwości powrotu na listę po usunięciu.

W przypadku nieopłacenia udziału w warsztacie w terminie, system usuwa uczestnika z listy uczestników i wysyła informację o zwolnieniu się miejsca do osoby zapisanej na listę rezerwową.

Aby wziąć udział w warsztacie, należy ponownie zapisać się na wybrany termin (o ile są wolne miejsca i lista jest otwarta do zapisów) lub zapisać się na listę rezerwową i oczekiwać na zwolnienie się miejsca.

5. Czy Przedstawiciel Handlowy MAKRO może zapisać mnie na warsztaty?

Tak, Przedstawiciele tak samo jak klienci rejestrują się na stronie i dostają dostęp do Panelu Managera strony, który umożliwia zapisanie zarejestrowanych klientów na wybrane warsztaty.

Dane potrzebne do zapisu to: Nazwa i termin szkolenia oraz dane firmy i uczestnika (nazwa firmy, numer karty MAKRO, imię, nazwisko, stanowisko i numer kontaktowy do uczestnika).

 

PŁATNOŚCI:

1. Ile kosztują warsztaty?

Klienci MAKRO otrzymują specjalne ceny przy zakupie udziału w warsztatach.

Ceny specjalne dla Klientów MAKRO stanowią opłatę na pokrycie jedynie części kosztów związanych z cateringiem oraz produktami spożywczymi wykorzystywanymi podczas warsztatów. Koszt warsztatów to 50-200zł/uczestnika w zależności od warsztatu.

Ceny za warsztaty oraz ceny specjalne dla Klientów MAKRO znajdują się przy opisie każdego warsztatu.

2. Czy można zapłacić na miejscu?

Nie, płatności za warsztaty przyjmowane są przez platformę PayU. Jeśli Państwo nie mają możliwości opłaty przez PayU, prosimy o kontakt mailowy (akademia@makro.pl) . Wygenerujemy numer zamówienia do warsztatu, na który są Państwo zapisani i prześlemy dane do przelewu tradycyjnego.

3. Dostałem przypomnienie o płatności,ale nie działa w nim link do PayU. Jak mogę opłacić warsztat?

Prosimy o kontakt mailowy (akademia@makro.pl) . Wygenerujemy numer zamówienia do warsztatu, na który są Państwo zapisani i prześlemy dane do przelewu tradycyjnego. Przelew należy wykonać w terminie 2 dni od otrzymania przypomnienia i przesłać potwierdzenie przelewu na adres .

W przypadku niedotrzymania terminu, uczestnik zostanie usunięty z listy uczestników.

4. Kiedy i jak dostanę fakturę za warsztat?

Faktury za warsztaty są wystawiane przez Dział Księgowości MAKRO w terminie do 21 dni od zaksięgowania płatności i wysyłane na adres podany przy rejestracji Klienta na stronie

 

WARSZTATY:

1. Jadę na warsztaty, gdzie mam się zgłosić?

Wszystkie warsztaty organizowane przez Akademię Inspiracji organizowane są w centrum szkoleniowym Akademia Inspiracji w Warszawie, Al. Jerozolimskie 184 (obok hali MAKRO).

Dokładną lokalizację budynku znajdą Państwo w zakładce kontakt na stronie: https://www.akademia-inspiracji-makro.pl/kontakt

Najbliższym dworcem kolejowym jest Dworzec Zachodni (dojazd autobusem zajmuje ok 15 min.)

Dojazd do Akademii Komunikacją Miejską (przystanek Popularna):

DWORZEC ZACHODNI – linie autobusowe  127,187,517

DWORZEC CENTRALNY – linie autobusowe 127, 517

Dojazd taksówką:

Taxi Glob - tel. 666 009 668 

Taxi Eko - tel. 22 644 22 22 

Taxi Sawa - tel. 22 644 44 44

2. Nie mogę przyjechać, czy mogę zrezygnować/przepisać się na inny termin?

Tak, istnieje możliwość bezkosztowej rezygnacji10 dni robocze przed terminem warsztatu.

Rezygnacji należy dokonać po zalogowaniu w zakładce: mój profil->warsztaty.

Jeśli chcą Państwo przepisać się na inny termin, należy najpierw zrezygnować z poprzedniego, a następnie zapisać się na nowy i przesłać mailowo informację o zmianie terminu na adres.

W przypadku przekroczenia terminu bezkosztowej rezygnacji, zwrot kosztów za warsztat jest niemożliwy, a zmiana terminu nie powoduje przepisanie płatności na nowy termin.

3. Nie mogę przyjechać, czy może ktoś inny z firmy przyjechać za mnie?

Tak, istnieje możliwość zmiany danych uczestnika na 3 dni robocze przed terminem warsztatu.

Zmiany należy dokonać po zalogowaniu w zakładce: mój profil->warsztaty.

4. Czy w Akademii można kupić kawę, colę, obiad?

Nie, Akademia Inspiracji nie prowadzi sprzedaży.

Uczestnicy warsztatów mają zapewnioną całodzienną przerwę kawową (kawa, herbata, woda, ciastka).

Uczestnicy warsztatów kulinarnych spożywają przygotowane przez siebie dania, zaś uczestnikom pozostałych warsztatów serwowany jest lunch.

5. Jestem zapisany na warsztaty, co mam ze sobą zabrać?

Wszystkie sprzęty, produkty i materiały zapewnia Akademia Inspiracji.

Tylko w przypadku warsztatów kulinarnych, prosimy o zabrania ze sobą własnego kitla/zapaski/fartucha.

Istnieje również możliwość skorzystania z zapasek Akademii na czas trwania warsztatów.

6. Warszawa za daleko, czy możecie przyjechać do nas?

Istnieje możliwość zorganizowania warsztatu u Klienta dla grupy uczestników.

Cena i termin takiego warsztatu uzgadniana jest indywidualnie.

Prosimy o mail z informacją jakim warsztatem są Państwo zainteresowani.

TA STRONA UŻYWA COOKIE.

Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.