Kawa

TRENER WARSZTATÓW

Trener

Tomasz Habdas

Z wykształcenia ekonomista, który już w trakcie studiów wiedział, że najbardziej interesują go liczby oraz funkcjonowanie firmy jako żywego organizmu. Karierę zawodową rozpoczął w korporacji ale po trzech latach pracy w centrali banku postanowił założyć własną firmę i tak rozpoczęła się jego przygoda z gastronomią, która trwa do dzisiaj. Przez ponad sześciu lat prowadził w Warszawie dwie klubokawiarnie. Dodatkowo w 2016 roku zapoczątkował projekt „Liczby na talerzu”- platformę do dzielenia się wiedzą z zakresu zarządzania lokalem gastronomicznym od strony przychodowej ale i kosztowej. Od 2017 roku „Liczby na talerzu” poszerzyły swój zakres o szkolenia, sesje warsztatowe i przede wszystkim, konsultacje indywidualne pomagające innym restauratorom w uporządkowaniu firmy. Zawsze powtarza, że każdy właściciel powinien znać swoje liczby, dlatego też duży nacisk w pracy kładzie na odpowiednie raportowanie oraz analizowanie wyników finansowych oraz wyciąganie z tego odpowiednich wniosków. Jego drugie życie to góry - od pieszych wycieczek, przez wspinaczkę aż po trekking wysokogórski. To w jaki sposób kształtują człowieka góry, również znajduje swój wydźwięk w pracy o czym często opowiada innym w trakcie prelekcji i spotkań motywacyjnych. Pasja rozwija i dodaje skrzydeł do działania.

Liczby na Talerzu - Zarządzanie Finansami Lokalu

Każdy właściciel czy też menadżer lokalu gastronomicznego powinien znać swoje liczby. Powinien wiedzieć co o jego restauracji mówią cyfry i twarde dane. Taka analiza w oparciu o raporty z działalności firmy, pozwala na bardziej efektywne zarządzanie, trafniejsze wnioski a w efekcie lepsze decyzje rzutujące na funkcjonowanie lokalu. Analiza finansowa nie kończy się na pracy księgowej i wyliczeniu podatków. To bardziej złożony i bardziej szczegółowy proces, ale przy wykorzystaniu odpowiednich narzędzi, staje się czytelny, prosty w zastosowaniu a przede wszystkim niezbędny przy dalszym planowaniu.

Warsztat dedykowany jest: właścicielom restauracji, menadżerom oraz osobom chcącym założyć lokal gastronomiczny.

W trakcie warsztatu dowiesz się:

  • rola właściciela w zarządzaniu finansami lokalu
  • dlaczego księgowość w gastronomii to za mało
  • jakie obszary działalności twojej restauracji należy raportować i jak przeprowadzać analizę
  • jak wyliczyć obrót minimalny, oczekiwany i satysfakcjonujący uwzględniając środowisko w jakim działa twój lokal
  • jak określić udział poszczególnych kosztów w obrocie i dlaczego analiza tej struktury jest bardzo istotna
  • które koszty w twojej restauracji są stałe, a które zmienne biorąc pod uwagę długi okres; dowiesz się jak unormować koszty zmienne i nadać im stały charakter
  • szczegółowo przeanalizować koszt zatowarowania, jak kontrolować go w długim okresie i jakie czynniki mogą wpływać na jego zmiany
  • jak negocjować lepsze warunki z dostawcami w oparciu o historię zakupów
  • jak liczyć i kontrolować food cost oraz beverage cost
  • poznasz przykłady z rynku mówiące o tym jak analiza strony kosztowej może wpływać na zarządzanie restauracją
  • przeanalizujesz problemy prawdziwych restauracji i poznasz rozwiązania, które pozwoliły na większa kontrolę kosztów w lokalu

Czas trwania: 5 godz.
Limit uczestników: 8 osób

Termin warsztatów

  • 2020-02-03
    godz: 10:00
    miasto: Warszawa
    Cena dla Klientów MAKRO: 200.00 zł
    Cena dla pozostałych uczestników: 300.00 zł
  • 2020-02-10
    godz: 10:00
    miasto: Kraków
    Cena dla Klientów MAKRO: 200.00 zł
    Cena dla pozostałych uczestników: 400.00 zł
  • 2020-03-24
    godz: 10:00
    miasto: Warszawa
    Cena dla Klientów MAKRO: 200.00 zł
    Cena dla pozostałych uczestników: 400.00 zł
  • 2020-03-30
    godz: 10:00
    miasto: Kraków
    Cena dla Klientów MAKRO: 200.00 zł
    Cena dla pozostałych uczestników: 400.00 zł
Zaloguj się, aby zapisać się na warsztaty

INNE WARSZTATY, KTÓRE MOGĄ CIĘ ZAINTERESOWAĆ

Zarządzanie Kosztem w Gastronomii dla początkujących.

Warsztat, dzięki któremu będziesz w stanie efektywniej zarządzać biznesem gastronomicznym, aby osiągnąć jeszcze lepsze wyniki w tym co robisz.

Na naszym warsztacie odpowiadamy na wiele pytań, a  najszerzej na kluczowe z nich: Jak liczyć żeby się nie przeliczyć?

Spotkanie dedykowane dla:

• inwestorów
• managerów, którzy planują otwarcie lokalu gastronomicznego lub już zarządzają firmą
• przyszłych managerów
• oraz tych, tych którą ambicją jest wiedzieć więcej o biznesie gastronomicznym
 
Program warsztatu:
  • organizacja wewnętrzna w firmie
  • rodzaje Kosztów
  • food cost & beverage cost
  • optymalizacja Kosztów
  • nadużycia

Zapraszamy do wspólnej dyskusji o tym jak liczyć food cost, analizować wyniki, optymalizować koszty. 

Warsztat trwa w godz. 10:00-15:00. W cenie warsztatu przerwa kawowa i lunch.

Serdecznie zapraszamy!

NOWOŚĆ! Aktywna Sprzedaż w Twoim Sklepie

Każdy sklep na rynku działa w konkurencyjnym otoczeniu. Musi dynamicznie dostosowywać się do zmian i rozwijać, aby dotrzymać kroku konkurentom, a co najważniejsze spełniać oczekiwania klientów. Nasz warsztat pomoże sprzedawcom stać się pewnymi siebie ekspertami.

W programie warsztatu:

  • rozpoczęcie rozmowy z klientem
  • analiza potrzeb klienta
  • prezentacja produktu, wiedza o produkcie, wybór pomiędzy produktem dobrej jakości, lepszej jakości, najwyższej jakości – świadomość marży i sprzedaży produktów najwyżej marżowych
  • komunikacja o produktach i promocjach w sklepie
  • sposoby na  zmaksymalizowanie zysków z jednej transakcji, sprzedaż produktów wysokomarżowych oraz komplementarnych
  • trudne pytania klientów i sposoby radzenia sobie z nimi
  • zamknięcie sprzedaży

Warsztat trwa w godz. 10:00-16:00. W cenie warsztatu przerwa kawowa i lunch.

Serdecznie zapraszamy!

Marketing Restauracji

Chcesz samodzielnie zająć się promocją swojej restauracji?
Masz pracownika odpowiedzialnego za marketing lokalu?

Zapraszamy na Warsztat, podczas którego dowiesz się wszystkiego na temat strategii reklamowej Twojej restauracji i jej efektywnego wdrożenia.

W trakcie szkolenia:

- otrzymasz dane rynkowe związane z potrzebami gości, obowiązującymi trendami oraz technikami, które skutecznie wypromują Twoją restaurację.

- dowiesz się, jak wiele czynników ma wpływ na zwiększenie liczby gości i jak je wykorzystać.

- poznasz istotę szkolenia załogi z zakresu marketingu i stworzenia "sprzedażowej" karty dań,

- zobaczysz jak skutecznie prowadzić profil na Facebooku i Instagramie w oparciu o kalendarz promocji

Celem warsztatu jest stworzenie konkretnej listy działań marketingowych, którą będziesz mógł wdrożyć tuż po jego zakończeniu. Dzięki temu dotrzesz do nowych gości i wypromujesz swój lokal. Lista będzie oparta o profil Twojego lokalu oraz gości, na których czekasz. Dzięki temu wyjdziesz z gotowymi rozwiązaniami, które pomogą Ci w skutecznej reklamie restauracji.

Warsztat trwa w godz. 10:00-15:30. W cenie warsztatu przerwa kawowa i lunch.

Serdecznie zapraszamy!

TA STRONA UŻYWA COOKIE.

Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.