Kawa

TRENER WARSZTATÓW

Trener

Anna Dębska

Redaktor naczelna www.GdzieZjesc.info® - jednego z największych przewodników po dobrych restauracjach w Polsce oraz współwłaściciel agencji AFMedia.pl. Od ponad 13 lat wspiera restauracje w poprawnym funkcjonowaniu, doradza w kwestiach jakości, poprawnej polityki marketingowej, czy relacji w załodze. Jako Audytor Restauracyjny rozwiązuje realne problemy i usprawnia pracę wielu miejsc wymagających poprawy, a jako Krytyk Kulinarny wskazuje miejsca, które jakością i smakiem zasługują na wyróżnienie i polecenie czytelnikom. Prowadzi szkolenia dla właścicieli i managerów restauracji, podczas których aktywnie wspiera ich w rozwiązywaniu napotkanych problemów, wskazuje najnowsze trendy oraz skuteczne rozwiązania zagadnień jakości obsługi, dań oraz sprawnego i skutecznego promowania restauracji. Ceniona specjalistka, często zapraszana do mediów, jako ekspert branży gastronomicznej. Więcej informacji na fanpage Ania Dębska Merytorycznie o Restauracjach

Warsztat-online- Zdobywanie klientów restauracji w delivery

Prowadzisz lokal skupiający się na dostawach i odbiorze osobistym? Zastanawiasz się, jak minimalnym nakładem finansowym docierać do nowych gości i zwiększyć sprzedaż w restauracji? Zapisz się na nasz warsztat i dowiedz się, w jaki sposób - minimalizując wydatki - docierać do nowych klientów i zwiększyć sprzedaż.

W trakcie spotkania prowadzonego przez Anię Dębską poznasz formy wpisów na Facebooku i Instagramie zwiększające interakcje oraz zainteresowanie ofertą restauracji, chętniej zaczniesz korzystać z relacji w social mediach, dowiesz się, gdzie poczynić minimalne nakłady finansowe, by dawały wymierne korzyści dla Twojego lokalu. W trakcie spotkania skupimy się na profilach restauracji uczestników, aby podać przykładowe rozwiązania, które każdy będzie mógł wdrożyć w swoim lokalu tuż po szkoleniu.

Podczas warsztatu omówimy:

- Zmiana sposobu i treści komunikacji w social mediach - istota komunikacji wizualnej - jemy oczami,

- Dobór #hashtagów na Instagramie,

- Zwrócenie uwagi na zwiększoną konkurencję w wybranych godzinach pracy lokalu oraz obniżony popyt na usługi restauracji. Nie ma co liczyć na przypadkowych gości,

- Kalendarz  Typowych i Nietypowych Świąt – przykłady,

-  Sposoby na zachęcanie do odbioru osobistego,

- Umiejętne przekierowanie ruchu ze stron pośredników na zamawianie bezpośrednio w lokalu,

- Systemy lojalnościowe, gadżety.

Podczas warsztatu będziemy tworzyć przykładowe treści na podstawie profili lokali słuchaczy, przewidziana jest wspólna dyskusja i wymiana doświadczeń.

Czas trwania: 1 godz. 30 min.
Limit uczestników: 20 osób

Termin warsztatów

  • 2021-03-23
    godz: 10:00
    miasto: Warszawa
    Cena dla Klientów MAKRO: 25.00 zł
    Cena dla pozostałych uczestników: 25.00 zł
Zaloguj się, aby zapisać się na warsztaty

INNE WARSZTATY, KTÓRE MOGĄ CIĘ ZAINTERESOWAĆ

Zarządzanie Kosztem w Gastronomii dla początkujących.

Warsztat, dzięki któremu będziesz w stanie efektywniej zarządzać biznesem gastronomicznym, aby osiągnąć jeszcze lepsze wyniki w tym co robisz.

Na naszym warsztacie odpowiadamy na wiele pytań, a  najszerzej na kluczowe z nich: Jak liczyć żeby się nie przeliczyć?

Spotkanie dedykowane dla:

• inwestorów
• managerów, którzy planują otwarcie lokalu gastronomicznego lub już zarządzają firmą
• przyszłych managerów
• oraz tych, tych którą ambicją jest wiedzieć więcej o biznesie gastronomicznym
 
Program warsztatu:
  • organizacja wewnętrzna w firmie
  • rodzaje Kosztów
  • food cost & beverage cost
  • optymalizacja Kosztów
  • nadużycia

Zapraszamy do wspólnej dyskusji o tym jak liczyć food cost, analizować wyniki, optymalizować koszty. 

Warsztat trwa w godz. 10:00-15:00. W cenie warsztatu przerwa kawowa i lunch.

Serdecznie zapraszamy!

NOWOŚĆ! Aktywna Sprzedaż w Twoim Sklepie

Każdy sklep na rynku działa w konkurencyjnym otoczeniu. Musi dynamicznie dostosowywać się do zmian i rozwijać, aby dotrzymać kroku konkurentom, a co najważniejsze spełniać oczekiwania klientów. Nasz warsztat pomoże sprzedawcom stać się pewnymi siebie ekspertami.

W programie warsztatu:

  • rozpoczęcie rozmowy z klientem
  • analiza potrzeb klienta
  • prezentacja produktu, wiedza o produkcie, wybór pomiędzy produktem dobrej jakości, lepszej jakości, najwyższej jakości – świadomość marży i sprzedaży produktów najwyżej marżowych
  • komunikacja o produktach i promocjach w sklepie
  • sposoby na  zmaksymalizowanie zysków z jednej transakcji, sprzedaż produktów wysokomarżowych oraz komplementarnych
  • trudne pytania klientów i sposoby radzenia sobie z nimi
  • zamknięcie sprzedaży

Warsztat trwa w godz. 10:00-16:00. W cenie warsztatu przerwa kawowa i lunch.

Serdecznie zapraszamy!

Marketing Restauracji

Chcesz samodzielnie zająć się promocją swojej restauracji?
Masz pracownika odpowiedzialnego za marketing lokalu?

Zapraszamy na Warsztat, podczas którego dowiesz się wszystkiego na temat strategii reklamowej Twojej restauracji i jej efektywnego wdrożenia.

W trakcie szkolenia:

- otrzymasz dane rynkowe związane z potrzebami gości, obowiązującymi trendami oraz technikami, które skutecznie wypromują Twoją restaurację.

- dowiesz się, jak wiele czynników ma wpływ na zwiększenie liczby gości i jak je wykorzystać.

- poznasz istotę szkolenia załogi z zakresu marketingu i stworzenia "sprzedażowej" karty dań,

- zobaczysz jak skutecznie prowadzić profil na Facebooku i Instagramie w oparciu o kalendarz promocji

Celem warsztatu jest stworzenie konkretnej listy działań marketingowych, którą będziesz mógł wdrożyć tuż po jego zakończeniu. Dzięki temu dotrzesz do nowych gości i wypromujesz swój lokal. Lista będzie oparta o profil Twojego lokalu oraz gości, na których czekasz. Dzięki temu wyjdziesz z gotowymi rozwiązaniami, które pomogą Ci w skutecznej reklamie restauracji.

Warsztat trwa w godz. 10:00-15:30. W cenie warsztatu przerwa kawowa i lunch.

Serdecznie zapraszamy!

TA STRONA UŻYWA COOKIE.

Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.